مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 19:072022-08-04حوادث

فارس من| کمبود اعتبار عامل تاخیر در دوبانده شدن محور خواف به سنگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد،   درخواست روستاییان خواف ایجاد جاده ایمن و استاندارد است یکی از سوژه های مردمی است که تعداد بیشماری در سامانه (فارس من) از آن حمایت کرده اند.

محور سنگان به تربت حیدریه یکی از مسیرهای خطرناک استان به طول 110کیلومتر است که همواره شاهد وقوع تصادفات دلخراش رانندگی در آن بوده ایم.

عرض کم، آسفالت نامناسب این جاده و قدمت آن باعث شده که از آن به جاده پیر هم تعبیر شود همچنین به خاطر عبور و مرور تریلی های ترانزیتی و به خاطر اتفاقات ناگوار و حوادث تلخ بسیار که در این جاده رخ داده به جاده مرگ نیز مشهور است.

کمبود نقدینگی، عامل تاخیر در دوبانده شدن جاده خواف مهدی عباسپور فرماندار خواف در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: انتقاد مردم به جا است چرا که روند اجرای این طرح، کند بوده و توجه لازم به آن نشده است.

وی با بیان اینکه راه اصلی خواف از محور سنگان به تربت حیدریه است،  تصریح کرد:  این محور روزانه بالای 2000 تردد دارد که از این تعداد نزدیک به 800 تردد شامل ماشین های سنگین مانند تریلی می شود.

  فرماندار خواف با اشاره به قرارداد وزارت راه با شرکت ایمیدرو در سال 98، اظهار کرد: طبق این قرارداد هر کدام از دو طرف قرارداد می بایست 50 درصد هزینه دوبانده شدن این محور را پرداخت نمایند اما به دلایل مختلف این مهم تا کنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کمبود اعتبار عامل تاخیر در دوبانده شدن محور خواف به سنگان

فارس من| کمبود اعتبار عامل تاخیر در دوبانده شدن محور خواف به سنگان